zaterdag 3 november 2012

our sweethearts




ik ben helemaal weg van Prima en het materiaal van Ingvild Bolme en heb geprobeerd in haar stijl een layout te maken van de nieuwe schoolfoto's van onzer kleinkinderen Robine en Damian
het is voor het eerst dat ik ander materiaal gebruik maar ik ben er wel tevreden over de foto zit niet helemaal in het midden maar dit heeft wel iets vind ik
het papier is uit de lijn van prima tea-thyme- collection en is zoooo mooi
de bloemen en de blaadjes zijn ook uit die lijn en passen allemaal bij elkaar
de lampjes en ristsluiting plus de rader zijn van Ingvild Bolme voor de prima lijn 
het dia raampje is van maya road

ben benieuwd wat jullie er van vinden
groetjes marijke

6 opmerkingen:

Mieke zei

Heel mooi gedaan zeg!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is prachtig geworden.
Groetjes Miranda

weitjes zei

Ik ben ook een prima fan, deze lay out is echt super geworden,al die bloemen,heel mooi!!!groetjes Francis

Anja Zom zei

Mooiiii Marijke!!

Groetjes van Anja

Richtsje zei

Erg mooi Marijke, oh dan krijg ik ook de kriebels om eens weer wat foto's te scrappen... Supergaaf gemaakt en wow wat een mooie details, echt super!!

Groetjes Richtje

Karla zei

Prachtige kaart Marijke, ik vind het veel leuker dat de foto niet in het midden zit je krijgt dan ook weer een leuk effect.

Groetjes Karla