vrijdag 3 januari 2014

een nieuw jaar

goedendag lieve volgers

een nieuw jaar is weer begonnen, en ik wens een ieder een heel gezond  en mooi jaar toe met heel veel hobby plezier, ik eindigde de laatste 6 weken van 2013 iets minder met de gezondheid maar de energie begint langzaam aan weer terug te komen en zo ook de zin om te hobbyen

ik ben weer druk bezig met twee layouts die ik pas volgende week ergens kan laten zien, ik moet ze eerst op sturen naar de personen waar ze voor zijn

mijn andere blog scrappen &freubelen wordt denk ik weinig gebruikt nog door mij omdat de kaarten voor mij een beetje passé zijn ik maak die nog maar heel weinig,ik heb mijn eigen club niet meer ook, die heb ik vaarwel gezegd en overgedragen aan een ander vorig jaar, mijn hart ligt meer in de albums en de layouts en andere grotere projecten, mocht ik tussen door toch nog een kaart maken zal ik die waarschijnlijk ook hier laten zien dus zal van lieverlee mijn blog met kaarten verdwijnen
de reacties op het gemaakte waren daar ook minimaal, helaas hier ook en dat vind ik toch wel jammer , ik sta altijd open voor kritiek en ik vind het ook leuk om te lezen wat mensen van je werk vinden
maar goed ik ga er weer voor heb nog bergen met ideeën in mijn hoofd die ik wil maken dus hou mijn blog in de gaten

ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe en hee....... die lente komt er echt wel hoor voor je het weet staat die weer voor de deur

groetjes, Marijke

3 opmerkingen:

Anja Zom zei

Hee Marijke,
Jammer hoor dat de kaarten bij jou passé zijn je stuurt toch sneller een kaart dan een album of lay out op toch?
Misschien dat ik in de toekomst wel eens een lay out zal maken als mijn kleindochter er is maar verder nee blijft het voor mij toch echt kaarten maken.
Maar ik wens je veel succes hoor!
Groetjes van Anja

marijke zei

och buuf anja zal echt nog wel eens kaart maken maar stukken minder dan wat ik gedaan heb , alleen voor speciale mensen .... zoals jij.... zal ik altijd kaart blijven maken hoor ;0)

Henriette zei

enne voor mij...ihihihihih, Marijke ga ervoor en wanneer je een ander blog gaat krijgen geef het ff door, volgen is gaaf!! liefs Henriette xxx