zondag 16 maart 2014

my parents



toen ik gisteren in de oude foto's zat te zoeken ( die waar de foto uit de wekker hier onder ook vandaan kwam) kwam ik trouw foto's van mijn ouders tegen en vond het zonde die in een album weg te laten zitten, en heb er nu een 5 luik van tags mee gemaakt
twee jaar daar voor waren ze al voor de wet getrouwd vanwege de zaak en dat gold toen in die tijd niet dat ze dan al samen konden wonen ( wat ik nooit heb begrepen) maar ok op 27 mei 1952 zijn ze dus voor de kerk getrouwd en 10 maanden later, in maart 53 werd ik geboren dus heb mijn baby foto er ook bij gezet
jammer genoeg heb ik niet de looks van mijn ma want die was niet bepaald een lelijke dame hihihihi

groetjes Marijke

2 opmerkingen:

Unknown zei

wat een mooie kaart.
groetjes sannie

scrapfertier zei

Een hele mooie creatie.En je mag er zelf ook wezen hoor.
Leafs Tietje.